1. Prekių grąžinimo taisyklės

Pagal Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymą Nr. 258, taikomos „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklės“:

  • Prekes galima grąžinti per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo dienos, jei jos nesutinka su pageidavimais (forma, dydis, spalva ir pan.).
  • Prekės turi būti tokios pačios būklės, kaip buvo gautos.
  • Prekes pristato ir pristatymo išlaidas apmoka Klientas, išskyrus atvejus, kai grąžinama netinkamos kokybės prekė.
  • Dovanų kuponai nėra grąžinami, o pinigai už dovanų kuponus nėra grąžinami.

2. Netinkamos kokybės prekių grąžinimas

Netinkamos kokybės prekių grąžinimui taikomos Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintos „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės“:

  • Atejolaikas.lt įsipareigoja pakeisti, pašalinti trūkumus arba grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jei prekės netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, buvusiu prekės pirkimo metu, arba neatitinka gamintojo nurodytoms specifikacijoms.

3. Grąžinimo procedūra

Norėdamas grąžinti prekę, Klientas privalo raštu (elektroniniu paštu info@atejolaikas.lt) informuoti Atejolaikas.lt. Klientui bus atsiunčiama grąžinimo forma, kurią reikia užpildyti. Grąžinant prekę būtina pateikti:

  • Įsigijimo dokumentą,
  • Garantinį taloną,
  • Užpildytą grąžinimo formą.

Grąžinant prekę būtina laikytis šių sąlygų:

  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje gamintojo dėžutėje.
  2. Prekė turi būti tos pačios komplektacijos ir su tais pačiais dokumentais kaip buvo gauta.
  3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir su nesumažinta apyranke.
  4. Prekė turi būti nesugadinta.

4. Nekokybiškų prekių grąžinimo sąlygos

Punktuose 3.1. - 3.3. numatytos sąlygos netaikomos, jei grąžinama nekokybiška prekė.

5. Kliento teisės grąžinimo atveju

Jei prekė grąžinama dėl kokybės neatitikimų, Klientas gali reikalauti:

  1. Prekės pakeitimo analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba atsirado dėl Kliento kaltės.
  2. Atejolaikas.lt per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus.
  3. Grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti sutarties, jei netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis sutarties pažeidimas.

Klientas gali pasirinkti tik vieną iš 5.1 – 5.3 punktuose numatytų būdų ir turi tai nurodyti grąžindamas prekę.

6. Prekių grąžinimo būdas

Prekių grąžinimas vykdomas Atejolaikas.lt nustatytu būdu.

7. Prekės pakavimas ir adresavimas

Grąžindamas prekę, Klientas turi nurodyti gavėjo adresą ir tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Atejolaikas.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, arba jei buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.

8. Atsisakymas priimti prekes

Atejolaikas.lt turi teisę atsisakyti priimti Kliento grąžinamas prekes, jei nebuvo laikomasi prekių grąžinimo sąlygų.

9. Grąžinimo išlaidos

Jei prekės grąžinamos pagal 2 punkte numatytą tvarką, Atejolaikas.lt suteikia nemokamą galimybę grąžinti prekes. Jei prekė grąžinama pagal 1 punkte numatytą teisę, Klientui tenka prekių grąžinimo išlaidos.

10. Pinigų grąžinimas

Pinigai už grąžintas prekes grąžinami tik banko pervedimu į Kliento banko sąskaitą per 5 (penkių) darbo dienų terminą po to, kai prekę gavo Atejolaikas.lt. Atejolaikas.lt neprisiima atsakomybės dėl pavedimo vėlavimo ar nepadarymo, jei Klientas klaidingai pateikia arba nepateikia grąžinimui reikalingų duomenų.