Atėjo laikas parodyti išskirtinumą
Mus moko, kad geras laikrodis turi būti brangus, retas, nebegaminamas arba sunkiai randamas. Taigi, kai laikrodžių mylėtojas eina pro prekybos centrą ir vitrinoje pamato laikrodžių eiles, jis tiesiog daro prielaidą, kad už stiklo jam niekas neįdomu. Bet tai ne apie „Bulovą“. Jeigu tik pradedate domėtis laikrodžiais, galite nesuprasti istorinės svarbos, kurią BULOVA suvaidino šiuolaikiniame pasaulyje. Nuo 1875 m. šis grynuolis džiugina mus savo inovacijomis bei idėjomis. Savo portfelyje BULOVA turi daug įvairių pasiekimų tiek laikrodininkystėje, tiek ir versle, pvz., viena įdomiausių istorijų BULOVA istorijoje nutiko 1971 m. Per antrajį pasivaikščiojimą mėnulyje „Apollo 15“ vadas Davidas Scottas dėvėjo BULOVA laikrodį ant savo riešo. Vėliau šis laikrodis buvo parduotas už 1,625 mln. USD. Taip pat 1926 m. įmonė transliavo pirmąją radijo reklamą. Šis gamintojas yra matęs daug įdomių įvykių ir su didžiuliu, garbingu žingsniu žengia į ateitį, nešdamas savo patirtį, inovacijas bei charakterį. Jeigu Jums pakeliui, ši stotelė kaip tik Jums!
Dosje
Gaminama nuo: 1875 m.
Kilmės šalis: JAV. 2008 m. milžinas „Citizen“ įsigijo „Bulovą“ už 250 mln. Šiuo metu „Bulova“ būstinė vis dar yra Niujorke, tačiau gamyba vykdoma Japonijoje, Honkonge ir Šveicarijoje.
Pradininkas: Joseph Bulova
Skiriamieji bruožai: аukšta kokybė už gerą kainą, išskirtinis dizainas, kuris neleis susilieti su daugeliu kitų prekinių ženklų – tai gamintojas su savo stipria DNR bei milžiniška laikrodininkystės patirtimi.