Kodėl „Atėjo laikas“?

Naujas „Chronos” ir „Tikslus laikas” parduotuvių vardas

Gyvenime visada ateina laikas pokyčiams. Tas momentas, kai norisi pajudėti iš taško, kuriame jau per ilgai stovėjome, pajaučiamas visa esybe. Tarsi kažkoks vidinis virpulys, tarsi širdis ima greičiau plakti, ir, atrodo, plaučiai labiau prisipildo oro, o akys nevalingai pradeda švytėti. Tada mes(mintimis arba garsiai) sakome sau – „atėjo laikas...“. Ir nesvarbu, ar tai bus laikas smulkioms gyvenimo naujienoms, ar fundamentaliems perversmams: ta akimirka, kai nusprendžiame kažką keisti, yra be proto galinga. Nes vietoje stovėti gali visi. Ir tik drąsiausi nusprendžia išlipti iš komforto zonos. Mažmeninės prekybos laikrodžiais Lietuvoje lyderiui „Chronos“ („Tikslus laikas”) taip pat atėjo laikas keistis. Natūralus tobulėjimas ir evoliucija mums padeda išlikti priekyje. Sukaupėme daug žinių ir patirties, kad galėtume drąsiai žengti žingsnį laipteliu aukščiau ir atsinaujinti. Tai nereiškia, kad norime pabėgti nuo savo praeities. Priešingai – didžiuojamės savo ilgamečiu įdirbiu. Tai reiškia, kad ateitį norime pasitikti dar geresni. Mūsų didysis tikslas – savo rodomu pavyzdžiu kelti aukštyn lietuviškos laikrodžių industrijos kartelę. Manome, kad auganti ir vis didesnių lūkesčių sau ir aplinkiniams turinti Lietuvos visuomenė nusipelnė laikrodžių kultūros šuolio.

Naujas laikrodžių kultūros etalonas

Būtent todėl internetinė parduotuvė „Chronos.lt“ ir fizinių parduotuvių „Chronos“ bei „Tikslus Laikas“ tinklas virto vienu tvirtu vardu - „Atėjo laikas“. Tiems, kurie jaučia, jog atėjo laikas gyventi kitaip. Geriau nei vakar. Mūsų kruopščiai atrinktame asortimente jau dvidešimt metų galite rasti gyvenimo būdo laikrodžių, skirtų Jūsų vidiniam perversmui. Šį asortimentą sudaro autentišką istoriją turintys ir pasaulinį pripažinimą pelnę Šveicarijos, Prancūzijos, Vokietijos bei Japonijos prekiniai ženklai. Mūsų pristatomų gamintojų kolekcijos aprėpia skirtingų laikrodžio charakterių paletę: kiekviena kolekcija – kaip ir kiekvienas laikrodis – atitinka savitą žmogaus asmenybės tipą bei gyvenimo modelį. Mūsų patyrę horologijos ekspertai salonuose ir e-parduotuvėje taps Jūsų kelrodžiais ir patarėjais beieškant savojo laikrodžio. „Atėjo laikas“ klientai laikrodžius perka ne tam, kad visuomenei pademonstruotų savo statusą. Priešingai – mūsų klientai yra stiprūs žmonės, kurie nesivaiko tuštybės, o savo gyvenimo pasiekimus matuoja besivadovaudami stipriu vertybiniu kompasu. Tinkamas laikrodžio pasirinkimas šiems žmonėms padeda išlikti savimi, o tuo pačiu ir dar geriau save pažinti. Galbūt jaučiate, kad atėjo laikas padaryti rimtą karjeros šuolį, pradėti sportuoti, galbūt pagaliau atrasti neišbandytą hobį, galbūt pradėti naują projektą ar išvykti į išsvajotą kelionę. Naujų tikslų medžioklėje Jus lydės ir naujas laikrodis. Jis bus ženklas ir tyliai tiksintis paskatinimas, primenantis, jog atėjo laikas veikti.

Tvirtas užnugaris

Ne paslaptis, kad turime tvirtai pasitikėti tais, su kuriais drauge žengiame į neatrastus plotus. Todėl „Atėjo laikas“, vedantys Jus į naujus gyvenimo tikslus, prekiauja tik autentiškais prekiniais ženklais, gaminančiais aukščiausios prabos produktus, kurie nepataikauja greitai kintančioms madoms. Tokie laikui nepavaldūs laikrodžiai gali būti perduodami iš kartos į kartą, o jų emocinė vertė metams bėgant vis didės. Šiandien „Atėjo laikas“ komanda siejama su profesionaliausia laikrodžių ekspertize Lietuvoje. Tokį įvertinimą užsitarnavome priklausydami KOLIZ įmonių grupei, kuri yra ryškus vardas pasaulinėje rinkoje, kuriantis ir gaminantis garsiuosius „Vostok Europe“ laikrodžius. Europoje ir JAV kokybės vėliavą nešantys laikrodžiai „Vostok Europe“ užgimsta būtent Lietuvoje. Šis faktas ypatingas, mat tai pirmasis laikrodžių gamintojas Lietuvos istorijoje ir vienas iš nedaugelio Rytų Europoje. Ne kur kitur, o Vilniuje, savose dirbtuvėse, yra surenkami ir testuojami visi „Vostok Europe“ laikrodžiai, prieš išleidžiant juos į pasaulinę rinką. „Atėjo laikas“ yra pagrindinis šio prekės ženklo atstovas Lietuvoje, perimantis visas gerąsias „Vostok Europe“ verslo praktikas. Tai viena iš priežasčių, kodėl per beveik du dešimtmečius vietos rinkoje įsitvirtinome kaip pagrindiniai laikrodžių kultūros formuotojai Lietuvoje.

Taigi, kai kitą kartą viduje pajusite tą keistą virpulį ir nesuprasite, iš kur jis kyla, pasufleruosime:

tikriausiai protas tyliai bando Jums pasakyti – „atėjo laikas...“.

...Atėjo laikas gyvenimo naujienoms

...Atėjo laikas žengti žingsnį į priekį

...Atėjo laikas naujam laikrodžiui.

Pažinkite „ATĖJO LAIKAS“ vertybes